Search This Blog

klik sekali dapat duit sekali.. :)

jom klik lagi.. :D

http://www.churpchurp.com/nwarismail/share/churpchurp-invite

Saturday 3 December 2011

Fwenity3: Kem Group Entertainment of Muslim Arts di Rantau Abang...:)

As salam dan selamat sejahtera pada semua pelawat blog ini..hari ini fwenity akan memberikan sedikit gambaran tentang Kem GEMA yang telah berlangsung di Awang's Beach Rantau Abang..tempat nya sangat strategik.. :)


Kem yang di anjurkan GEMA Uitm Dungun ini di adakan bagi mencungkil bakat bakat yang baru yang akan menerajui persatuan GEMA ini sendiri...
Perjalanan Program bermula dari bertolak dari Uitm selepas Asar pada petang Khamis lalu..


faci yang di jemput untuk kem ini datangnya dari Universiti Sultan Zainal Abidin Terengganu yang di ketuai oleh saudara Zainudin,Naim dan Amirul... Pada malamnya Aktvti prg malam yang melibatkan penculikan salah seorang pesrta termasuk dalam modul kem... :)




Hehe kami di pihak faci yang bertindak sebagai penculik terpaksa menunggu berjam2 utk menunggu serang balas dari kumpulan pesrta untuk menyelamat tebusan(Aqil)..modul ini bertujuan untuk membentuk perancangan yang rapi dari ketua dan seluruh pasukan serta kerjasama yang mantap bagi memastikan setiap langkah atau cara yang di ambil tidak memberi risiko pada psukan.. :)


Pada keesokan paginya pula pesrta melakukan senam ringan sikit...dan di sambung dengan modul cara buat paperwork..Sebenarnya agak mencabar bagi pserta kerana ianya seperti yang sebenar..tugasan yang di beri untuk merancang dan create idea baru..Pesrta terpaksa mebuat paperwork,cari tempat untuk program,jumpa mpp dan hep serta mencari sponsor..(dah la kena call setiap orang kan.. :) walaupun banyak yang kena hentam dengan faci tapi fwenity rasa korang dah buat yang terbaik namun masih banyak boleh diperbaiki lagi.. korang terbaik... :)


program ini mengambil masa yang agak lama dari pkl 9 pgi sampai pkl 7 ptg..katang jugak pesrta peserta ni hehe.... 


tika ini lah pesrta di hentam sekeras kerasnya..fwenity rasa ada yang dapat menyerap tekanan..namun ada yang tidak..


alhamdulillah ustaz wan anuar sudi datang menjenguk kami dan memberikan sedikit tazkirah untuk peringatan bersama... :) pada malamnya kami bersama makan bbq... :)


Selebihnya fwenity tinggalkan anda dengan gambar gambar program.... hanya di fwenity3... :)







            
The final day :)

Terima kasih pada semua yang terlibat dengan kem ini..tahniah..anda semua terbaik..pemimpin harapan masa depan ...insyAllah..moga trus success dnia akhrat...
ukhwah selamanya.... :D

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...