Search This Blog

klik sekali dapat duit sekali.. :)

jom klik lagi.. :D

http://www.churpchurp.com/nwarismail/share/churpchurp-invite

Sunday 1 January 2012

Nikmat...belajar agama... :)

As salam ..alhamdulillah masih punya kesempatan utk menulis tentang hidup ini...sebenarnya aku baru abes cuti midterm dalam seminggu cuti hehe...Semalam smpai di Uitm Dungun tercinta..jalan sekitar pantai dekat dgn kdai makan memang rsak truk.... kuasa Allah..banyakkan doa ye...:)

Berbalik pada cerita di rumah..alhamdulillah lagi sekali..syukur..akhirnya ada juga dalam kalangan familyku yang masuk sekolah agama..Walaupun family orang lain dah ramai,dah berlambak masuk sekolah agama..aku rasa syukur sgt2 sebab bukan mudah untuk dapat nikmat macam tu,aku yang dapat peluang utk masuk maahad pun akhirnya xjadi masuk..


aku harap adik aku ..muhammad ammar ismail dapat belajar,belajar dan terus belajar..supaya dapat jadi seorang hamba Allah yang beriman kepadaNya dan berjuang di jalan Allah selepas ini...peluang yang terhidang tak boleh dipersiakan...

Sama sama berusaha untuk jadi hamba yang diredhaiNya ye dik...kita hidup ni tak boleh berputus asa...pape pon...mama mesti bangga denganmu...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...