Search This Blog

klik sekali dapat duit sekali.. :)

jom klik lagi.. :D

http://www.churpchurp.com/nwarismail/share/churpchurp-invite

Monday 28 November 2011

Luh mahfuz dan ikhwah??? apa ertinya... :)


Luh mahfuz dan ikhwah...apa ertinya....??

As salam....entry ni khas ditujukan buat adik saya yang bertanya pasal some message...hope sape yang baca entry nie dapat bagi pandangan apa maksud di sebalik message nie.... mintak pandangan dari kalian yang lebih arif...


Namamukah yang tertulis di Luh Mahfuz sana?
Engkaukah yang bakal menemaniku ke jalan menuju syurga?
Dirimukah yang akan melengkapkan separuh dari agamaku?aduhai Ikhwah...
Adkah kau yang tercipta untukku?
Jawab pertanyaanku ini,jwab!
Kau takkan pernah dpat memberi jwapan kerana jawapannya bukan di tanganmu
Tetapi di tanganNya,di tangan Tuhan kita,Allah
Tuhanku dan Tuhanmu,gelisahku memikirkan ketakutanku memikirkan Tuhanku,aduhai ikhwah,
Maafkanku aku ketakutanku melebihi kegelisahanku memikirkanmu
Jemput diriku apabila waktunya tiba
Sebelum sampai saat itu,
Biarkanlah aku sendiri bersama Si Dia akan kucipta cinta bersama Dia,sebelum kucipta cinta antara kita,
Jadikanlah dirimu kumbang yang hebat,dan doakan aku agar menjadi bunga yang mekar..oleh itu,aku tinggalkan dirimu padaNya...... sapa ley bagi pendapat?? :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...